SURADNJA SA 24 SATA

NAGRADA – SERIJAL “NESTALI”

Projekt “Nestali” u 24sata započet je objavljivanjem priča i ispovijesti obitelji, prijatelja i suboraca ljudi koji su nestali u Domovinskom rata, ali je izrastao u kampanju koja je na društvenim mrežama, a kasnije i na ulicama hrvatskih gradova, snažno senzibilizirala hrvatsku javnost za već zaboravljene rane onih koji traže svoje najmilije i žele samo jedno – zapaliti svijeću na njihovu grobu.

– Kad smo prije tri godine započinjali s ovim projektom, znali smo da radimo nešto dobro i značajno. Ovo je potvrda, ali i vjetar u leđa da radimo još bolje – rekla je Romana Bilešić, koja je s Danijelom Mikolom objavila dvije knjige “Nestali”.

NAGRADA ZA BREND GODINE

Kampanja „Nestali“ najnagrađivanija je kampanja natjecanja, zahvaljujući čemu je Savez udruga obitelji zatočenih i nestalih hrvatskih branitelja dobio nagradu za brend godine.